• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

minUC - Mitt kreditbetyg

Kexx

V.I.P
Poäng: 307
Blev medlem
11 December 2017
Meddelanden
375
Mottagna reaktioner
120
Poäng
307
alla får börja skriva i chatten på nortmill varför dom lägger upp krediten igen även om den är avslutad.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Marrans

Viktig medlem
Poäng: 137
Blev medlem
19 November 2018
Meddelanden
95
Mottagna reaktioner
37
Poäng
137
Har också fått in northmill och betallkoll flertalet uppdateringarna fast dom är avslutade i april. Synd ju dock inte i upplysningen så det spelar ju ingen roll direkt.
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 547
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
20 045
Mottagna reaktioner
13 779
Poäng
9 547
Har också fått in northmill och betallkoll flertalet uppdateringarna fast dom är avslutade i april. Synd ju dock inte i upplysningen så det spelar ju ingen roll direkt.

Varför skulle det inte stå i upplysningen? Bör stå med men som outnyttjad.
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 547
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
20 045
Mottagna reaktioner
13 779
Poäng
9 547
Är dom reggade som avslutade så syns dem bara för dig i 12 månader

Ja men om jag tittar på min Northmill & Collector (som avslutades för väldigt längesedan) så är inrapporteringsdatumet 30:e november. Alltså inte 30 april (exempel) vilket innebär att dom står som "aktiva" men däremot nollade...
 

Marrans

Viktig medlem
Poäng: 137
Blev medlem
19 November 2018
Meddelanden
95
Mottagna reaktioner
37
Poäng
137
Ja men om jag tittar på min Northmill & Collector (som avslutades för väldigt längesedan) så är inrapporteringsdatumet 30:e november. Alltså inte 30 april (exempel) vilket innebär att dom står som "aktiva" men däremot nollade...
Då är det ju riktigt illa! Mina står iaf som avslutade det datumet jag avslutade dom (men dom står med i rapporteringen) och finns inte med när jag gjorde en egen upplysning på mig själv.
 

Rufus

V.I.P
Poäng: 537
Blev medlem
22 Augusti 2019
Meddelanden
883
Mottagna reaktioner
408
Poäng
537
Ja men om jag tittar på min Northmill & Collector (som avslutades för väldigt längesedan) så är inrapporteringsdatumet 30:e november. Alltså inte 30 april (exempel) vilket innebär att dom står som "aktiva" men däremot nollade...
Ok, kollade på ” Min Uc ” precis angående Northmill, registrerad som kredit 2018 avslutad April 2020, kontaktade dem i April och bad dem avsluta då krediten låg som nollad men inte avslutad.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp